BİLEK GÜREŞİ TEKNİKLERİ VE AÇIKLAMALARI


bilek güreşinde 2 temel maç anlayışı vardır,sürat maçı ve kontrollü maç diye ayırabiliriz bu 2 temel anlayışı.bazıları direkt olarak rakibi tuş minderine süratle getirmeye çalışırken bazılarıda önce kontrolü ele geçirip sonra yenmeye çalışırlar.Antrenman sırasında her hangi bir sakatlığa maruz kalmamak için mutlaka kaslarınızı iyice ısındırmalısınız.
-Hareketlerin Altlarında Açıklamaları Vardır

Toproll

Yana doğru yaptığımız basınç direkt olarak mindere ve rakibin başparmağının üzerinden içe büküş yapılarak uygulanır.

Drag hook

Drag Hook dediğimiz teknik ise rakibimizi içe büküp ardından kendi tarafımıza doğru sürülerek yapılır.


Post

Post yükleme tekniği ise yine rakibin parmaklarına doğru geriye doğru yükleyerek uygulanır.


Shoulder roll

Shoulder Roll dediğimiz teknik ise yine rakibin koluna doğru,omuzumuzla rakibimize doğru yapılan basınçtır.


Side Pressure

Side Pressure dediğimiz ve yana doğru yaptığımız basınç direkt olarak mindere ve rakibin başparmağının üzerinden içe büküş yapılarak uygulanır.

Hook

Hook dediğimiz basınç maçında ise hamle içeriye doğru rakibin koluna doğru uygulanır

4 yorum

  1. Adsız Says:
  2. ne biçim teknikler

     
  3. Adsız Says:
  4. bizim sınıfta ben herkesi yeniyorum.
    ama benim 2 katım kiloda olan birisini sol kolumla yeniyorum ama iş sağa gelince beni çok zorluyo

     
  5. Adsız Says:
  6. tşk

     
  7. Adsız Says:
  8. Videolar ile desteklense daha iyi olur

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir :) Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler...İsminizle Yorum Yaparken ''URL'' bölümünü boş bırakabilirsiniz...

sporcu site. Blogger tarafından desteklenmektedir.