@ 4 gün aynı ter kokan tşörtle salona gelip milletin tansiyonunu düşüren hayvan oğlu hayvanlar

@ kış aylarında camlar kapalıyken pis kokan çoraplarıyla ayaklarında terliklerle antrenman atanlar

@ Leg press gibi yüksek ağırlıkla çalışılan bir makinada en iç tarafa 2,5 kiloluk flanşları dizip barda yer bırakmayanlar...


@ Ağırlığın altında yerli yersiz böğürenler...

@ 10 kişilik grup halinde ikindi çayına gelmiş gibi geyik çeviren gruplar...

@ Dambılların dizildiği demirlerin tam önünde antreman yapan godikler.

@ Daha ilk geldiği gün duvardaki Dorian Yates posterini gösterip, "Abi ben böyle fazla şişmek istemiyorum. İnce kas istiyorum. Brad Pitt gibi filan" diyenler.

@ Bench Press te basamayacağı kiloya gırıp 2 kişi yardım alması sankı kendı basıyomuş gıbı havalara gırmesı ve yaratık gibi böğürmesi


@ Yeni gelenlerin sustanon ve primobolan hemen şişiriyormuş acaba doğrumu diye sormaları

@ Salondan çıkar çıkmaz hemen sigara yakan godikler

@ Ben bir aydır geliyorum değişmeye başladı vücudum ama sende bişey yok altı ay sonra senin gibi olurum diyen acınası tipler

@ Salonda antrenman atarken böğürüp milleti telaşlandıran ve bayanları korkutan yaratıklar... ( bench press te maksimum 40 kg basanlar )

@ Havaya girip yeni gelenlerle bile doğru dürüst ilgilenmeyen salon antrenörleri.

@ Salonun en aktif yerinde sehpaya oturup 1.5 metrelik sopa çeviren düşüncesizler...

@ Salonda ip atlamak yasak burası body salonu diyen antrenörler

@ Daha spora başlayali birkaç ay olup ta kendini hoca sananlar garibanlar

@ kendi daha iyi biliyomuş gibi hocanın verdiği programın dışına cıkanlar...

@ Bana da bir - iki tablet amino asit ver de bende senin gibi olayım (1-2 tabletle hayvan gibi olacagını zannedenler)

@ pantolon, gömlek ve kundura ayakkabı ile idmana gelenler ve idman yapanlar... ikaz edince de benim tarzım bu diye laf yapan agır abiler...

@ alette dakikalarca oyalanmalar...30---40 tekrar yapanlar...son 5 setim kaldı diyenler...set aralarında dinlenme sürelerinde de aletten kalkmadan dinlenmeler...

@ ben senin kadar gelseydim şimdi yarışmaya girerdim diyen gereksiz kişiler

hareketi yarım yamalak ve yanlış yaptıktan sonra bak ben bu kadar kilo kaldırdım sen de kaldırabilir misin diye soran AKIL FUKARALARI


@ kolunda bişey olmadığı halde (tek çizgi belli olmadığı halde) gelip millete göstermeleri ve hava atmaya çalışmaları (bak tricepsime bak bak nasıl ama hayvan gibi dimi) diyenler

@ hocam bu hareketi yapmasam olurmu diye soranlar

@ sen hocayı boşver benim dediğimi yap diyen zavallılar

@ birisi zorlandığında yardım etmeyip pis pis sırıtan bir işe yaramayan adamlar

@ her gördüğü kişiye gel seninle bilek güreşi yapalım diyen kendini arnold zannedenler

@ 5 aydır vücut çalıştığı halde hala bench press hareketi nasıl yapılıyor diye soran tipler

@ Bir tüp parfümü, deoderantı bünyeye boca edip salona gelen kokonalar, ortamda oksijen bırakmayan tipler...

@ Hocayla soyunma odasına kapanıp sonra kollarına pamuk basarak dışarı çıkanlar (Steroid Basanlar... Not : Steroide karşıyız sitemizde arama yaparak steroidlerin zararlarını bulabilirsiniz)

@ nizami kaldırabileceği kilonun çok çok üstünde kilolarla yardımlı çalışıp bellerini sakatlayan  Herküller :D

@ Gırtlğına kadar steroid kokan ama kullanmadığını söyleyenler


@ Squat yada bench press yapanın etrafında gezinen tipler

@ Salona makyaj yapıp gelen kızlar (aslında kız güzelse severim bu tipleri )

@ 1 damla bile terlemeden antrenmanı bitirip eve gidenler

@ çalıştığımız kiloları bize sormadan aletten çıkaranlar sonra da aaaaa sen burda mı çalışıyordun diye soran daha çarpım tablosunu bilmeyen tipler

@ VÜCUT GELİŞTİRME HAKKINDA HİÇBİRŞEY BİLMEYİP SALON AÇANLAR

@ her setin sonunda aynanın karşısına koşup poz veren kendini podyumda zannedenler

@ daha başlayalı bir hafta olup ta hareketlerin nasıl yapıldıgını başkalarına öğretmeye çalışanlar

@ Omuz yana açış hareketinde martı gibi kanat çırpanlar kibarca uyarınca bu hareket böyle yapılır diyenler

@ neden oyun havası vs..cd yok diye salon sorumlusunun peşinde gezen yurdum insanı

@ salonda çaktırmadan seni izleyen ve set arasında çaktırmadan senin çalıştığın ağırlığı eline almış çalışmaya çalışan bilinçsiz, amaçsız,seni 3 günde geçiceğini zannedenler

@sürekli gözleriyle kendi kollarını ve başkalarının kollarını kıyaslaması


@göğsü olmadığı halde göğsünün kasıpda gezenler sona kas gevşeticiyle kendıne gelenler:)

@karın basmaya üşenen hafif kolları ve göğüsü olan ama 10 katı göbeği olan 35 yaş üstü amcalar.

@plaj vücüdu ıstıyorum dıyen ama alttan alttan jaycutler gıbı olmayı ısteyenler (olamayınca ben bole ıstıyodum dicek)

@ 45 cm kolla 100 kg dan fazla bench basamayan zavallı steroidciler


@ camekandaki ilaçları gösteri bunlar çok zararlı adamı balon gibi şişiriyor diyenler

@ haddinden fazla ağırlıkla bench press basmaya çalışır arkasına da bir yardımcı koyar ki yardımlı tekrar çıkarmak için göğüs çalıştığını zanneder malesef çünkü yukarıdaki adam ona yardım etmekten kol çalışıyordur

@ salonda dışarıda giydiği ayakkabı ile antrenman atanlar
@ Saçlarini ve giysinini sanki aleme gidecek gibi hazirlayip antrenman yapan artistler.

@ Yüzü balon gibi olmus, ve bir sene icinde sürekli ON olan ve gençleri yanlis sekilde bilgilendiren kisiler.

@ Kendini salonun "Vucutcusu" sanan ve 3 senedir bulk halde olan tipler

@ az zamanda fazla kilo basma heveslileri

@ uzun barı ensesine alıp salonun ortasında deli dana gibi çevirenler

@ yeni başalyıp daha çalışmayı bilmeyen tiplerin enerji içeceklerini alıp ortada artist artist dolaşmaları

@ üç setlik bi hareketi 30 dk yapanlar

@ Eşofmanlarını yıkamayıp teke gibi kokanlar

@ sehpaların hepsini terle yıkanmış şekilde bırakıp utanmadan eve gidenler

@ Çalışırken film izliyormuş gibi kendi çalışmalarını bırakıp beni izlemeleri ( özellikle yeni başlayanlar )

@ Soyunma odasında, siz giyinirken gelip sizin dolaba göz diken ve çıkıyor musunuz diyen tiplemeler ( OYSA 50 TANE BOŞ DOLAP VAR )

@ Ölçü alırken, koşup gelen ve kendi ölçülerini ölçtüren adamlar

@ Cüssesine göre hafif çalışıp ta gereksiz sesler çıkaran tipler

@ Salona gelmesinin tek amacı kız tavlamak olan magandalar

@ Salona kız arkadaşıyla gelip, birbirlerini salonda kovalayanlar, öpüşenler vs. dengesiz aptal utanmaz adamlar

@ Bacak çalışıp ayna karşısında çift biceps pozu verenler
@ Anterman yaparken beni izleyen yaşlı adamlar

@ Squat yaparken ortalığı kokutan adamlar

@ Kaldıramayacağı ağırlığın altına girip te bu makine bozulmuş diyen halk kahramanları
@ Salonda Çalınan Müzikleri Beyenmeyip Özel Parça İstenmesi

@ Yazın haşıl haşıl sıcak suda duş alıp zaten küçücük olan soyunma odasını saunaya çevirenler

@ Hareketimi nizami olarak maksimum ağırlıklarla yapmaya çalışırken "ne o ya ben bile şu kadar kaldırırım taksana ağırlık" diye hareketi en hissettiğim tekrarlar sırasında yanımda vızıldayan kişilikler

@ Yazın grup halinde soyunma odasında deodorant bocalama partisi verenler

@ olum body boyu kısaltıyo leg press yapmicam olum ben diyenler

@ Kollarındaki ve suratındaki faça izlerine güvenerek çık aynanın önünden diyerek emir veren harbiden hapçı, otçu,tinerci ve balici arkadaş ( çıkışta bir odun atarım onlardan korkan onlar gibi olsun )

@ 20kilo ile bench yapıp ta her setten sonra aynanın karşısında göğüs şişirip kendini seyredenler

@ yeni başlayana hayvan gibi destek ürün dayayanlar

@ kokanlar (çok kokanlar ama.. spor yaparken insan biraz kokabilir o ayrı)

@ (salonda veya değil) çok şiştin bu kadar yeter, kaslı olmayıp üçgen olanlar da var onlar daha iyi görünüyo (nası oluyosa) diyenler

@ elinde iki paket sigarayla dolasıp abi ben ne zaman şişerim diyenler

@ 5 kere göstermeme rağmen hala triceps pushdownu yanlış üstelikde alakasız bir şekilde yapıp beni gülme krizine sokanlar

@ Durduk yere samimiyet kurmaya çalışan ve bunu yaparken de saçma bir tavır sergileyen kişiler

@ Soyunma odasında dal t.ş.k olmakta bir sakınca görmeyen "ultra modern" kişiler [bu tiplere bitiyorum]

@ Yanlışlıkla benim havlumu alıp kullanan dikkatsizler

@ yanlis hareket yapanlari uyardiginda sana cok bilmis diyecek kadar ukala olanlar

@ duşa girip te kese yapanlar

@ benı tavuk pılav yerken gorup daha ne kadar yıcen bırak artık sporu dıyenler

@ adamın biri bana sormuştu "abi barbar conan o devirde nasıl yapmış o vücudu ya ?" (tamam dağılın)


@ Yanlışlıkla benim havlumla pis terini silen mallar


@ Susayıp milletin pet şişesine göz dikenler

@ spora yeni gelenlerin hocanın verdiği programı haftada 3 gün gel ve bir saat çalış denmesine rağmen haftanın 6 günü gelip 2 saat beslenme olmadan antrenman atan bilgisizler hem de antrenman bittikten sonra bile kelebek makinasına oturup birkez daha 3 set kelebek çalışanlar sonra antenmanda çalıştıgı halde yine elinde dambıl alıp yine çalışanlar ve ben çok çalışıyom gelişemiyom diyenler

@ antrenmandan önce ısınmak için bütün aletlere girenler ve yorulup antrenman atamayanlar. atsalar bile verim alamayanlar

0 yorum

Yorum Gönder

Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir :) Yorum Yaptığınız İçin Teşekkürler...İsminizle Yorum Yaparken ''URL'' bölümünü boş bırakabilirsiniz...

sporcu site. Blogger tarafından desteklenmektedir.